Follow osdphoto on Twitter

14 July 2009

Redigerade bilder från Trondheim på Airliners.net!

Hallå där!
Det har varit tyst här sedan vår resa till Trondheim, delvis på grund av att vi jobbat, men också på grund av att vi väntat på att våra utlovade bilder från resan ska bli screenade på Airliners.net.
Nu äntligen har våra Trondheimbilder börjat dyka upp där så titta gärna in på länken nedan, titta gärna också längre fram då mer bilder dyker upp eftersom!

Airliners.net - Ostersund Photography - ENVA



/Jonas Herjeby - Ostersund Photography

2 comments:

  1. Tjenare grabbar!

    Underbart att se att bilderna börjar dyka på a.net =) Själv har jag fortfarande en del att lära mig med PS innan jag får mina bilder till att bli accepterade. Skulle behöva eran hjälp. Vet inte om ni själva tänkt på det men när man använder eran osdphoto.se url så kan man inte komma åt rss och lägga in den på nytt. Efter en ominstallation så har den försvunnit och den går bara att komma åt om man använder eran http://********.blogspot.com url. Nu kommer jag ju inte ihåg vad den var bara för det så ni får gärna höra av er ;)

    Keep up the good work och akta så ni inte får kramp i högra pekfingret ;)

    ReplyDelete
  2. @Fredrik: Den försvann där ja, får lägga tillbaka den gamle länken som var i högerkolumnen förut. Man kan också använda länken som är allra längst ner på sidan.

    /Peter

    ReplyDelete