Follow osdphoto on Twitter

05 April 2009

Vart tog inläggen vägen? Jag har fått Paket!

Ja vi vet vi har varit dåliga på att rapportera vad som hänt i Östersund senaste tiden, och inlägget från Arlanda vart tog det vägen?
Ja vad ska man säga förutom att vi har varit dåliga på att skriva? Jag kan skylla på att jag har bytt jobb och i stället för att jobba med Peter så jobbar jag med Kull numera. Inlägget från Arlanda kommer, det LOVAR jag i alla fall, och vem vill inte se när jag och Niklas Kull fotograferade rykande Saab 340s 6 på morgonen ute på Frösön i veckan? Allt detta kommer så blir många inlägg i veckan här.

Nog om detta men jag har fått paket! Inte vilket paket som helst utan ett Paket! Det är fredag morgon och jag får ett skumt samtal med en äldre herre på andra sidan linjen som säger med skum röst att han har ett paket till mig och att jag kan hämta det nere vid entrén! Vad har jag nu gjort tänkte jag, är det maffian som kommer med likdelar åt mig, jag ska inte få paket idag? För en gångs skull har UPS varit snabba för paketet som skulle komma på måndag hittade hit under fredagen. På paketet står det Apple USA, trevligt tänkte jag och slet upp lådan! Äntligen fick jag slita upp lådan med min Apple MacBook 2.4! Var till mig som ett barn på julafton och detta är då den bästa julklappen jag fått i april! Har aldrig varit så nöjd med en dator som denna alltså och den kommer alltid hänga med ut på fotouppdragen numera så redigering och uppladdning kan ske direkt!

Simon Brygg - Ostersund Photography

No comments:

Post a Comment