Follow osdphoto on Twitter

14 February 2009

Fotoskolan - "Sensorrengöring"

Det har varit torrt med inlägg, jag skyller på jobb osv, men iaf;
Igår skulle jag och Simon ha varit ut och flugit en sväng, och isåfall skulle du nu få se ett par fina vinterbilder av Östersund och kanske nåt fjäll. Dessvärre var kärran upptagen p.g.a. kompassdeviering. I brist på något bättre att göra kom vi att tänka på en gammal Canon eos 300D jag har liggande, och vi bestämde oss för att bl.a. testa sensorn.
Det är nog bäst att se filmen, vilket förklarar det hela rätt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=XOuJxgmMkW

//Peter Eriksson - Ostersund Photography

2 comments:

  1. Haha, helskön film :D

    ReplyDelete
  2. Simon! Jag älskar eran sida. Lägger genast till den på favoriter!
    BA's B747 var helt underbar att flyga, trots lite turbulens över Grönland. Nu ser jag fram emot nästa flygning med Cathay Pacific till Phuket via Hongkong, också det en B747!

    Jag förstår inte hur jag nånsin kommer kunna åka ett plan igen som inte är ett 747.
    By the way så var jag så upptagen av att kolla in alla planen på startbanan på Heathrow att jag höll på att jag glömde min laptop på ett säte i gaten.
    Som tur var hade ingen snott den ;) SAKNAR DIG!!!

    ReplyDelete