Follow osdphoto on Twitter

11 March 2009

Spotting i Arvidsjaur!

Hallå, Tyvärr har det inte blivit några bilder från någon inflygning på DA40n då det helt enkelt inte varit någon inflygning! Har varit dåligt väder hela veckan så jag fick hitta på något annat. varför inte åka till Arvidsjaur om man inte har något att göra? Ingen anledning egentligen, men har en polare som jobbar på skolan där uppe och då han varit hemma i Östersund och skulle tillbaka dit så åkte jag med honom upp. Så i måndags följde jag med Petter ut på flyget och efter att jag fick min Visitor badge så var det bara att klampa ut på plattan och börja fota!
På plattan hittade man lite business, en Dornier 328JET samt 2 st 737-800. En från Lauda och en från XL Germany.

Klicka för större bilder!

Tryck för större bild
- OE-GNB

Tryck för större bild
- OE-HMS

Tryck för större bild
- OE-LNR

Tryck för större bild
- PH-DRK

Tryck för större bild
- SE-LPI

Tryck för större bild
- SE-LZL

Tryck för större bild
- D-AXLG

Det var ganska snöigt men helt okey i alla fall. I morgon kommer Blue1 till Östersund och någon av våra fotografer kommer att vara ute.

//Simon Brygg - Ostersund Photography

No comments:

Post a Comment